Jadu, jadu..!!

Måndag, måndag..
Vilken härlig dag..
Men får kliva upp tidigt och cykla iväg och "jobba"..
Dricka kaffe utav bara själve fan..

Neeh idag har det varit en dag som man inte ens vill nämna..
Den har inte varit dålig eller nått sånt..
Bara en såndär orkeslös dag..

Ajja..
Det är ju snart helg så man ska ju bara vara glad..

Är jag den enda som tycker om regn igentligen??
Tycker det är jävligt skönt att vara ute i regnet och traska..
Visst jag älskar solen mer men jag har då verkligen inget imot regn..
Är det kanske för jag är en aprilare??
Vår är ju gemensamt med regn..
Kan vara så..

Neeh nog om detta..
Nu ska jag hitta på nånting kanske..

Haré bra bitches..

*You're Nothing But A fool Baby. A Fucking Fool*

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0