Ensam..!!

Jag vill vara ensam nu..
Jag vill bara vara för mig själv..
Jag vill vara ensam nu..
Jag vill bara vara för mig..

ey du tittar på mig..
precis som om jag va vore dum..
du tittar på mig som om det jag säger vore lögn..

Är det otroligt..
att jag föll för dig..
Det du gjorde med mitt hjärta..
har jag aldrig känt förr..

ey du tittar på mig..
dina ögon gråter..
dina läppar formar ord som verkar skrika förlåt mig..

Är det verkligen sant..
var det inbillning..
om du aldrig kände något..
varför gav du mig din hand baby??

Jag ska bevisa för dig..
Även om vi aldrig ses..
Jag ska bli en av dom..
som ingen kan titta ner på..

Jag vill bevisa för dig..
att denna grabben va äkta..
ingen jefla player..
som lekte med dina känslor..

jag vill vara ensam nu..
Jag vill bara vara för mig själv..
Jag vill vara ensam nu..
Jag vill bara vara för mig..

Du säger ständigt att jag överdriver..
svårt att reagera när du leker med mig..
sen säger du hur mycket jag betyder..
dagen efter vill du inte ens prata med mig..

Jag är förblindad..
vandrar i ett ständigt mörker..
du bländar mig med känslor..
som bundits intill mitt öde..

Jag är fast i dig..
kommer aldrig kunna släppa dig helt..

"nejnej"..

när du sårar mig..
ja då älskar jag dig mer..

Det sägs att kärleken kommer..
kärleken går..
Så du vågar påstå att tiden läker alla sår??

Men jag är trött på att vänta..
Jag är säker på min sak..
alla känslor du har gett mig..
kommer alltid stanna kvar..

det känns förjävligt..
men sanningen förblir densamma..
du är min drömtjej..
jag kommer aldrig älska nån annan..

jag vill vara ensam nu..
Jag vill bara vara för mig själv..
Jag vill vara ensam nu..
Jag vill bara vara för mig..

jag vill vara ensam nu..
Jag vill bara vara för mig själv..
Jag vill vara ensam nu..
Jag vill bara vara för mig..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0