Allting vi trodde på..!!

Allt blev inte riktigt som man hade tänkt sig..
Har sagt det förut, men orden tar aldrig slut..

Jag kan inte ge tillbaka, de 3 åren jag har tagit..
Jag kan inte återskapa den personen som jag varit..
För även om jag vill, och även om jag lyckas..
Så backar jag tillbaka med tanke på vad du ska tycka..
Fyfan, en gång lycka men förlorade den igen..
Jag förlorade mitt liv, min kärlek, min bästa vän..
Ett foto i ett album kan inte återskapa..
Den känslan inom mig, jag kan inte gå tillbaka..
För allting som jag minns, det jag kommer ihåg..
Förvandlas i ett mörker inlindat i taggtråd..
Jag försöker slita bort, jag känner blod på mina händer..
Vi kan inte lämna detta och bara vara vänner..


Allting som vi trodde på försvann i en dröm..
Vi bytte vackra dagar mot nätter utan sömn..
Jag vill inte leva som jag gör idag..
Lägg handen på min axel och säg att allting blir bra..
Allting blir bra igen..!!


Jag kan räkna mina år som ringarna på en trädstam..
Men faller tillbaka till noll varje gång jag hör ditt namn..
I himlen ovanför och marken som jag vandrar på..
Blodet i min kropp och vägen att gå..
Våra händer tillsammans, dom var knutna för livet..
Men titta vad man tappar när man tar allting för givet..
För tänk om du hade bott på andra sidan världen..
Nu bor vi 10 minuter ifrån varann och ses inte, det känns förjävligt..
Jag plockar bort en sten, som tynger mitt hjärta..
Jag kastar iväg den, vill inte berätta..
Något mer av det här..
Titta tillbaka, det var inte stenen jag kastade..
Det var min klocka..!!


Allting som vi trodde på försvann i en dröm..
Vi bytte vackra dagar mot nätter utan sömn..
Jag vill inte leva som jag gör idag..
Lägg handen på min axel och säg att allting blir bra..


Fortsätt andas..
Fortsätt leva..
Om du bara är för en minut så vill jag ha dig här hos mig..
Du vet min vän, jag bär dig dit du vill..
Om du bara kommer hem..
Kommer hem..


Allting som vi trodde på försvann i en dröm..
Vi bytte vackra dagar mot nätter utan sömn..
Jag vill inte leva som jag gör idag..
Lägg handen på min axel och säg att allting blir bra..


Allting som vi trodde på försvann i en dröm..
Vi bytte vackra dagar mot nätter utan sömn..
Jag vill inte leva som jag gör idag..
Lägg handen på min axel och säg att allting blir bra..
Allting blir bra igen..!!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0