Mitt i Naturen..!!

Sitter här och tar mig en öl och väntar på att filtreringen av nya låten ska bli klar..
Men gudars va bra allt kommer bli när den är klar..
Huvvaligen..
Fick tårar i ögorna när jag väl gjort klart den..
Sjukt nöjd är jag iallafall..

Men jag har kommit på..
Eller kommit på har jag väl inte men Jag har alltid varit en naturmänniska av mig..
Iallafall enligt mig..

Men på sistonde när jag suttit och tittat på naturbilder..
Ja jag tittar mycket på bilder ja..
Men iallafall så har jag upptäckt att naturen är då världens vackraste fenomen som gud har skapat..
Jag känner ibland att jag bara vill dra ut i skogen o bo där och bara känna lugnet och må..
Kanske man ska göra det på semestern..
Dock så har jag planerat in 2 saker redan..
Cykling med mor och försöka resa upp till kiruna och Kebenekaise..
Klättra detta berg som jag velat göra i många, massa år..

Ajja.. nog om detta nu..
Nu ska jag återgå till det jag gjorde och så får ni ha det så bra..
Alla utom du.. Eller du.. :P

Ciao bitches..

P.s. Dessa bilder är förjävla fina dom.. D.s.


21

22

23

24


Och dessa är mina 2 absoluta favoriter som jag brukar titta på när jag känner mig lite nere..

25

26

Hejdå allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0