Leva nu..!!

Snacka om att det varit kanonväder idag..
Även igår var det underbart väder..

Vi börjar väl från igår då..

Klev upp och redan då började förberedelsen för kvällen drabbning mellan Gif Sundsvall - Hammarby..
Satt och njöt av morgonsolen innan det vart dags och åka ner till Sundsvall..
Var nere där vid 15:00 tiden..
Tog mig en liten promenad i själva centrum och njöt av värmen..
Måste erkänna att jag saknar Sundsvall litegranna..
Funderingar finns ju på att flytta ner dit igen också..
Dock så får man se vad som händer..
Just nu trivs jag ju jävligt bra här så..

Ajja. nog om det..

Efter promenaden begav man sig till Memento..
Bajen hade hyrt stället så man fick en fint mottagande när man kom dit..
Lite överförfriskade hängde några ut och sjöng bajenramsa..
Helt jävla underbart..
In och tog mig en öl och pratade med lite andra hammarbyare..
Efter en timme ungefär så kom stockholmsbussen och det vart fullt drag..
Var kvar en liten stund innan jag gick ner på stan för att möta upp herr johnsson..
Promenad till arenan och väl där sjöngs det och skrek för fulla muggar..
Tyvärr så kunde inte bajen hålla en ledning även denna gång som dom ej har kunnat hela jävla säsongen på bortaplan..
Visst 1 poäng men det är fan i mig som en förlust..

Ajja.. hemgång och sen sovdags..

Idag då..(Torsdag)..

Vaknade vid 9 tiden..
Tog med mig baden baden stolen och traskade ut på baksidan..
Halvsomna lite innan jag märkte att Carro hade ringt..
Efter ett kort samtal så vart det till att gå in och klä på sig för att möta upp dom..
In på stan och kika lite och sen trampa cykeln till Carro där jag fick mitt kaffe som jag hade tjatat efter hela dan..
Kollade på studenterna som gick ut och sen iväg på lite mer cykling..
Tror man cyklat runt hela hsand idag..
Dock så har man hunnit med o sitta i solen också..
För jag har då bränt mig.. (Som vanligt)..

Sen så när man kom hem så har det inte blivit så mycket mer..
Haft lite främmande och så..

Neeh nu ska jag ta och lägga mig i soffan och titta på nån film iallafall..

Haré bra alla..



Jag vill se en sol gå ner idag..
För att stiga imorgon och skina såklart..
Jag vill leva nu..
Inte imorgon för då kan allt va slut..

Jag vill se en sol gå ner idag..
För att stiga imorgon och skina såklart..
Jag vill leva nu..
Inte imorgon för då kan allt va slut..



Jag känner samma sak som jag har gjort..
Från dagen då allt gick för fort..
Jag kan inte leva som jag gör idag..
Jag måste förändra den som är jag..
Kan inte leva som jag har gjort fram till nu..
Jag måste ändra på mig och det måste ske nu..

Jag ser en dag passera, från morgon till kväll..
Jag ser en värld havrera, så det samlas hos mig..
Allting jag gjort och allt jag kommer göra.
Jag skickar iväg spegeln och jag fortsätter köra..

Jag tänker inte ångra mig nu..
Jag tänker fortsätta köra till bensinen är slut..


Jag vill se en sol gå ner idag..
För att stiga imorgon och skina såklart..
Jag vill leva nu..
Inte imorgon för då kan allt va slut..

Jag vill se en sol gå ner idag..
För att stiga imorgon och skina såklart..
Jag vill leva nu..
Inte imorgon för då kan allt va slut..


Jag vill leva, leva, leva för idag..
Himmelen får vänta, jag tar nya andetag..
Och jag älskade livet som jag lever just nu..
Skulle jag dö imorrn så måste jag leva fullt ut..
För att inte, känna någon ångest..
Ute på perrongen, i väntan på att timmen är kommen..
Jag är fri, blickar upp mot horisonten..
För vägen jag vandrar, nu är det långt hem..

Men jag tänker inte mera på det..
Framtidens dagar är allt som jag ser..
Glömmer alla motgångar och alla problem..
Men jag pekar upp mot solen och möts av ett sken..
Livet jag lever, jag ser i min spegel..
Jag gräver mig ner och jag ser faktiskt en hel del..
Men i mitt skal, bara jag som kan se det..
Blåser vinden i seglet, får se vart det leder..


Jag vill se en sol gå ner idag..
För att stiga imorgon och skina såklart..
Jag vill leva nu..
Inte imorgon för då kan allt va slut..

Jag vill se en sol gå ner idag..
För att stiga imorgon och skina såklart..
Jag vill leva nu..
Inte imorgon för då kan allt va slut..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0