Du är helt unik...!!!

Du har helt perfekta lår..
Fast sjukt äckligt hår..
Jag gillar din röst..
Fast du måste skaffa dig större bröst..
Du är varken ful eller vacker..
Men förjävla taskig utan spackel..
Om du skulle komma hit..
Så ta en halstablett för i din mun så luktar det skit..


Stänger mina ögon och börjar att be..
Men när jag öppnar dom så ser jag vem du é..
Det finns ingen annan som är dig lik..
Ja du är helt unik..


När jag såg dig på en bild så trodde jag inte du var sann..
Och det var du inte för du hade gjort om dig i ett dataprogram..
Även om jag är trött ibland, Även om jag inte håller din hand..
Så finns du alltid här för mig..
Fast det kan jag vara utan för du är inte min grejj..


Stänger mina ögon och börjar att be..
Men när jag öppnar dom så ser jag vem du é..
Det finns ingen annan som är dig lik..
Ja du är helt unik..


Ciao bitches..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0