Det är över nu..!!

Ja då var midsommar över..
Haft det riktigt bra faktiskt..
Även om många funderingar dykt upp och så..
Men livet går ju vidare ändå så..

Iallafall så var jag hem te mor o far..
Åkte hem på torsdag redan..
Tänkte att jag gör alla mina ärenden redan då så hade jag fredan fri..

For runt hela Kramfors stad för alla ärenden man rätt skönt o få se allt det gamla..
Länge sen man t.ex. var i björknäs, brunne och så..

Sen hem o tog mig lite mat o nån öl och sen iväg till syster..
Hon fyllde ju år i måndags så var dit med en liten present..
Tror hon vart nöjd iallafall..
Eller det vet jag för vi har samma smak när det gäller design..

Köpte en ljuslykta i brons som ingår i en serie..
Hon fick den lilla nu så hon får väl resten sen..
Till jul och så.. :P hahahaha..

Det var torsdagen det..

Fredag då..

Klev upp och följde med mor, syster o Eline och handla lite..
Jag o elina Köpte glass och njöt av sol/regnvädret..
Ja douglas var med a men han sov bara han..
Så fort han kom in i bilen iallafall så..

Upp en sväng till morbror och hälsade på också..

Sen hem och fixa iordning käket..
Mamma fixade en del av maten och jag den andra..

Själv fixade jag köttet samt potatis i folie som grillades..
Supergott allting..
Och jag tror barnen tyckte det också för har aldrig sett Elina ätit så mycket..
Jag äter mycket men hon slog mig med hästlängder denna gång iallafall..

Fick igång kameran också så vi gick och fotade litegranna..
Bara lämna in rullen på framkallning så får jag väl lägga ut dom här sen när dom har kommit..

Lite spel körde vi a..
Plockepinn och Minigolf..

Sen när syster o barnen for hem så åkte vi till morbror..
Där var även Peter och micke..
Peters barn var md också så hann inte mer än dit så stog man med ett badmingtonracket i handen..

Sagt som gjort så spelade Sofie o jag lite badmington och sen vart det frisbee och fotboll och då var även Simon med..

Min Morbror hade även gjort iordning lite lekar som vi lekte där då..
Och jag har för mig att jag vann så då behöver vi ju inte prata mer om det..

Ja det sammanfattar väl denna helg på ett snabbt o bra sätt..

Igår så åkte jag hem o hängde här bara..
Kände att jag har för mycket att tänka på just nu..
Och då gör jag hellre det hemma vid vattnet än ligga i mitt gamla pojkrum på Brommagatan..

Neeh nu ska jag gå ut o sätta mig vid vattnet igen..

Haré bra allihopa..



Denna låt vill jag tillägna alla mina nära o kära..
Ni vet vilka ni är och hur mycket ni betyder..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0