Träning, träning, och rövsvett..

Ja äntligen har jag tagit fingrarna ur arslet och köpt en gymkort jag också..
Har ju åkt skidor hela vintern och känner verkligen lust igen för träning..
Visst, fotbollen har jag väl alltid saknat..
Samt hockeyn också..
Men man tar sig ju aldrig tid med att prata med klubbarna som finns här runt omkring hsand..
Men kanske nu när man väl kommit igång med träning så..


Jag köpte iallafall gymkortet igår så började lite lätt med biceps, triceps, bröst och axlar..

Idag vart det lite hårdare..
Först löpning i 20 min i 3 graders vinkling och i 9km/h..
Kändes väldigt bra som jag inte har löptränat någonting sen i juli månad..
Hade kunnat köra hela passet på 35min men kände att 20 räckte..
Sen körde jag på med lår och vader..
Så just nu är dom ganska mör..
Men det är ju det som är lite roligt och skönt också..

Imorrn så blir det troligen överkropp igen..
Ska få med mage och rygg också då..
Har ju problem med ryggen igen så måste verkligen bygga upp styrkan i den..
Men det är bara att kämpa på..

Men ett problem har jag märkt som jag inte har haft förut..
Det är att jag får sån jävla rövsvett..
Så pass mycket att det går igenom byxorna..
Vafan ska man göra åt det??
Har suttit och läst på lite träningssidor och många där kör kalkpuder och torrdeo..
Inte fan vill jag göra det e..
Lägger man av en fis så blir det ett vitt moln bakom, Nej tack..
Någon som har ett tips på bra träningsbyxor eller kalsonger som andas bra?? :P


Ajja..

Lite fika och sen sängen..

Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Sabine

"tagit ur fingrarna ur arslet".... jag får hemska syner...

»»»»»»»» 2011-02-09 | 11:14:26 | http://sabinekaka.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0