night-time.............day-time..

Ja då var det onsdag idag dåra..
Idag har det varit trötthetens dag..
Sovde dåligt inatt, man låg o funderade väldigt mycket..
Även idag har väl tankarna snurrat friskt..
Men det är inget att göra åt det..

Har iallafall varit produktiv på jobbet..
Har spraymålat lite saker jag har hållit på o byggt om..
Har även skruvat isär en gungstol som jag ska bygga om litegranna..
Kommer bli riktigt bra kan jag lova..

Även en jobbintervju hanns med idag..
Eller intervju och intervju..
Dom ville träffa och se vem jag var helt enkelt..
prata lite sådär..
Men det lät positivt iallafall..

Ja jobbet är ju inte slut än då jag slutar 17:00..
Men jag  orkar fan inte göra nånting mer just nu..

Vet ej om jag överhuvudtaget orkar vara kvar här längre..
Det e bara en massa tjaffs o man blir irriterad på vissa varje dag..
men det är väl bara o gå undan det och sätta sig i hörnet..
Där jag även nu sitter varje dag och har min arbetshörna..
Bredvid ventilationen så det brusar hela tiden..

Men på ett vis är det ju bra, då slipper man ju höra allt..

Neeh jag tror jag tar på mig ytterkläderna och börjar min vandring hemåt..

Så för nu..
Ciao ciao..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0