Bounce whit me

Jädrar i gatan..
det är "Snökaos" ute..
Dock tyckte jag det var rätt skönt att vara ute när det blåser på..
Man går där för sig själv..
Lyssnar på musik på högsta volym och kan hoppa och ingen ser..
Men jag är väl kanske lite konstig jag också..
Fast erkänn, om ni fick chansen att bara hoppa, skutta omkring till din favoritlåt vart du än befinner dig så skulle du göra det också.. :P

Tränat även idag..
Körde pass med älsklingen..
Det vart armar idag..
Körde på tills kroppen verkligen sa ifrån..
Försökte men icke sa nicke..
Men jag var bara glad jag..
För det är bland den skönaste känslan när man känner att man inte kan mer..
Då vet man ju att man har kämpat hårt och då blir man faktiskt mer nöjd också.. :P

Funderar på att köra antingen ben eller rygg och mage imorrn..
Vi får se hur det blir..
Men träning är ett måste..

Sen mot kvällen så kanske det blir tripp till vålånger och mysa med en campori juice i handen.. :P
Eller så lite vin..
Det funkar det också..

Känner att jag svamlar rätt mycket just nu så nu får det räcka för idag..
Ny dag imorrn..



-=[DAGENS LÅT]=-

Denna grupp tror jag har scooter som sina favoriter.. Det är en väldigt bra låt men tyvärr.. Det finns bara en grupp som ska göra sån här musik och det är scooter som sagt..





Denna andra låt är förövrigt min favorit för tillfället.. Helt makalöst skönt sound..




Så det var allt för idag..

Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0