2011

Halloj.. Det var ett tag sen man bloggade nu..
Tror det är nästan ett halvår sen..
Men nu när det är nytt år så ska det väl bli bättring..
Har sagt det många ggr men nu menar jag det..

Vad kommer då denna blogg handla om detta 2011 då??

Jadu..
Man kanske ska vara som alla andra och skriva om mode??
............................njeeeeh...
Sånt skit går inte.. Det är verkligen inte min stil..
Även om jag älskar skjortor och gillar att ha på mig fräscha kläder..
Och även fast jag kanske inte visar det så ofta hemma längre..

Neeh, det kommer nog skrivas allt från himmel o jord detta år..



Sen kanske som det brukar bli när jag väl sätter mig in i bloggen, en ny design..
Vi får se..Har en klar nästan redan nu men denna får duga så länge..

Ajja..Nog om detta nu..

Men vi inviger denna dag som den första igen för denna blogg..
Och vi firar väl det på det gamla viset..
Med en liten video..



Inget passar väl bättre än denna!! Simon O´shine Är för tillfället min favorit och ingen, jag menar inget har gett mig sån hårresande effekt på länge som han.. Sanlöst skön melodi och ja, hela stycken är magnifik i denna låt..

Så luta er tillbaka...Stäng era ögon och dröm er bort..




Ja än en gång så får vi väl säga det då..

ClubbManiac is back..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0