-=[ Nemen ]=-

Ja då var det söndag..
Och sista dagen på helgen..
Imorgon är det jobb som gäller som vanligt..
Ingen lust igentligen men man ska vara glad att man har nånting att göra nu förtiden iallafall..

Vad har då denna söndag innehållit..
Jadu..inte så mycket..
Sov bra länge..
Tror jag klev upp vid halv 12 - 12..
Man måste ju få ta sovmorgon nåndag a..

Sen så har vi varit ut på en cykeltur..
Första för iår..
Tänkte ta hela vägen till smitingen..
(Havsbadet här i härnösand..)
Dock kom vi inte så långt utan tog en liten väg över berget mot vårdkasen istället..
(Vårdkasen är det berg där slalombacken ligger..)
Sen vart det lite kallt om öronen så vi vände efter en liten bit och trampade hemåt..
Väl hemma så vart det till att sitta i stolen och få ny frisyr..
Så nu är man korthårig igen och det känns riktigt skönt..
Efter klippningen, duschning och middag så satte jag igång med att köra det sista på spacklingen..
så nu är det klart iallafall..
Nu är det bara till att slipa så kan tapeterna sättas upp..
Dock måste vi titta efter listerna och bröstpanelen innan det blir helt färdigt..
Har även tvättat av taket för det ska ju målas också..
Sen har jag kört fotbad och fotmassage för mina fötter är inte i det bästa skick för tillfället så det var helt klart en njutning att få köra det..
Nu känns fötterna riktigt mjuka och sköna..Lite öm är man men det får man ta..
Kan inte bli sämre nu iallafall än vad det har varit..

Ja det var min dag det idag..

Som ni kan se så är det än en gång en ny design..
Denna är den som kommer vara nu ett bra tag framöver..
(Hoppas jag)..
vad tycker ni om denna design??



-=[ Dagens Video ]=-





Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0