-=[ 3 veckor sedan ]=-

Jamen hugaligen..
3 veckor sen man skrev..
Dock så har jag inte haft inspiration för att skriva i bloggen så..
Känner inte att det är ett tvång eller att jag måste..
Är inte precis som dom som är med på bloggtoppen..
Men ska väl försöka sammanfatta det mesta nuda av do 3 veckorna som gått..

hmm..

Jag har slutat på Swemat och börjar jobba på Bauhaus i Sundsvall..
Flyttar ifrån Sundsvall till hsand för att starta om och få jobb här och så får man i Sundsvall..
Ironisk ja men det är lugnt ändå..
Upp 6 på morron och sen hemma vid 18:00..

Har rivit och slipat hallen våran som vi ska göra om..
Dock så hade en vägg gått sönder lite så vi fick slänga på lite fix där..
Sen har det stått lite stilla där och det beror nog enbart på att vi har varit lite lat av oss..

Varit på pubafton i vålånger och åt god mat och festade på rätt bra..
Var full dagen efter när jag vakna så tänkte att det är bara att fortsätta..
Dock höll det till 1 vinglas och sen somnade jag om..

Isabelle och Elina har varit här och hälsat på en helg..
Vi tittade på film, åkte skridskor, var på technicus och åt massa gott..
Dock gjorde isabelle illa sig så det var lite trist..
Flickstackarn hade väldigt svårt att gå då skadan vad i ljumsken..
Men det går nog bra..Hon är ju bara 10 år också..

Ja det är vad jag kan komma på just nu..

Jobbar ju för det mesta nu så man hinner inte med att göra mycket mer än jobba, äta, sova..
Ja när helgen kommer så är det väl för det mesta tvättning man ska göra också då..

Jo en sak har jag kommit på..
Och det är att jag saknar verkligen musiken väldigt mycket..
Har ju liksom lagt den på hyllan..
Sitter mest bara och plingar lite då och då nu..
Men jag ska nog ta och starta upp igen..

har ju endel projekt i huvudet samt ett som ligger på is för tillfället som man kan starta upp igen..
Ja jag ska fan ta och göra det..

ajja..nog om det..


-=[ Dagens Video ]=-


Bara för att allt har en ny början så tycker jag vi slår på stort och slänger in 2 videos..






Haré bra allihopa..

Och ja jag älskar dig Stumpan..You know it.. ;)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0