-=[ Idol, Idol ]=-

Jag är nog en av en liten skara som verkligen inte kan titta på Idol..

Förstår inte konceptet samt folket som ställer upp i det..

Visst, att man ska hitta nästa stora stjärna i Sverige, det förstår jag..

Men funkar det?? Neeh..

MSen detta med att folk ställer upp som INTE kan sjunga..

Som verkligen inte förstår att dom skämmer ut sig inför flera miljoner som tittar och sen gråta i sändning..

Neeh huvvaligen..Att folk gör det mesta för att bli kändis är en sak men detta är bara pinsamt..

jag har försökt att titta flera gånger men varje gång så får jag hålla för öronen eller gå ifrån rummet enbart för att

man skäms över dom och det blir en sån pinsamhet i kroppen att man inte klarar av det..

 

Sen att vinna idol är väl inte så bra heller..

Vem av dom som har vunnit har fått stor uppmärksamhet??

Dom har försvunnit och man hör knappt nånting av dom längre..

Dom som har slagit igenom igentligen är ju dom som kommit 2,3,4 etc..

Eller jag kanske inte ska uttala mig om det men det är min åsikt iallafall..

Tycker det borde vara bättre att spela in en egen demo och skicka in till olika bolag..

Nästan större chans att få kontrakt då än igenom Idol..

Idol är väl också att göra en svensson till en Idol som Sveriges folk ska lyssna till i flera år framöver..

Men när har det hänt igenom Idol??

Aldrig vad jag vet..

 

Okey..ska vara helt ärlig nu..

Har sett på Idol men då Amerikanska Idol och enbart när Daghtry sjöng 2006..

Han är den enda som verkligen har varit nånting igenom alla dessa år av detta jävla program..

 

Nu kanske ni tänker; "Vilken jävla bitterkuk han är..Han fattar ingenting"..

Och neeh..det kanske jag inte gör..

Men jag har iallafall musik i blodet och hållit på med musik sen unga år så jag vet vad musik handlar om..

Jag är inte enbart en Club/Trance snubbe utan jag lyssnar på all musik..

Men Idol är inte musik..

Det är ett program om förnedring och pinsamheter intryckt med försök att fånga en stjärna som har kunnat sluppit allt igenom att skicka demo till skivbolag..

 

Men alla har sin smak och jag har min..

Alla har sina åsikter och jag har mina..

 

Sen ska vi snacka om Idol så borde dessa vinna väldigt enkelt i idol om det verkligen var ett bra program:

 

 


 

-=[ Dagens Video ]=-

 

Ja nu har ni väl fått nog av skitsnack..
Så här kommer en jävligt bra låt ifrån 2002..

 

 

Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0