-=[ Fredag ]=-

Då var dt fredag..
Är nog många som sitter och festar nu..
Då helgen är för många en enda längtan till för att få supa sig full och gå på krogen..
Dock inte jag..Jag är förbi den tiden känns det som..
Visst är det väl roligt att festa till lite ibland men det är ju inte som när man var 18-21 år gammal..
Då var man också en som längtade efter helgen för man visste att DÅ JÄVlAR är dt fest..
Neeh nu sitter man hemma och tittar på tv:n eller plingar lite eller bara tittar upp i taket och plockar navelludd..
Och neeh jag saknar då inte den tiden med allt festande..
Jag tycker det är rätt skönt att vakna upp på lördagen eller söndagen och veta att:
"Nu är det många som har gjort bort sig eller é jävligt bakis"..

Ja jag är lite av en som gläds åt andras misslyckandes..
Kan även skratta när folk gör illa sig väldigt mycket..
Dock fungerar jag så att jag skrattar även när jag själv gör illa mig..
Kan bero på att smärta är lite av en njutning för en..
Jag vet inte..
Log och skrattade lite lätt när jag hade krossat fotleden så det säger väl igentligen allt..
Neeh huvva vad mycket tomt prat det vart..

Ajja..
Nu är det bara 2 dagar kvar innan man flyttar också..
Tur man inte har så mycket som ska packas igentligen..
Det mesta är ju klart redan så..

Neeh om man ska ta och luta sig tillbaka och Lyssna på musik och fara iväg till sin fantasivärld..
Livet känns då lite lättare när man väl är där..

Ajja..
Nog pratat för idag..



-=[ Dagens Video ]=-



Haré bara allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0