-=[ 2 Weeks Notice ]=-

Då sitter man här..

I långkalsonger, varma tofflor och....

Jag är ju sån som älskar långkalsonger så när hösten kommer så är dom på..

Och huvva va skönt dt är med långisar.. =)

 

helgen samt torsdagen förra veckan spenderades i Norrtälje..

Var på "Sveriges största endagsmarknad" som är utanför norrtälje (Rimbo)..

 

Vad in handlades där då??

Ja kan ni tro så inhandlades dt hjortonsylt, renkorv, älgkorv, hjortkorv..

(Det finns ju INTE i norrland..)

Sen vart det ett par mjuka tofflor som jag då har på mig nu..Helt wounderbara är dom..

Vart säkert mer inköp också men minnet är rätt flaget nu..

 

Sen så vart dt sovning hos kvinnans kusin katrin..

Hälsades även på sophie och Tommy samt träffa ellinor..

Hann även med att bowla och vem vann om inte jag..

Jag är ju då för bäst på bowling ja.. :P

Vi gjorde säkert mer också men som sagt..minnet är lite flagigt just nu..

 

Ja sen så råka vi ju missa bussen hem i söndags..

Tack vare att SL bussen ifrån Norrtälje in till sthlm inte kom..

Så vart till att köpa nya biljetter och tur var dt ju att dt fanns plats på bussen som gick 45 senare än den vi skulle ha åkt med..

 

Så nu är man hemma och sitter här igen..

Musiken pumpas i hörlurarna och tangentbordet smattrar värre än påverkad pingvin som sjunger "I got fever"..

 

Ajja..ska väl fortsätta med rensningen av låtarna..börjar bli lite väl mycket nu..

 


 

-=[ Dagens Video ]=-

 

 

Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0