-=[ Ojsan hoppsan ]=-

Ja jag har blivit av en antibloggare har jag märkt..
Inte haft lust lr tyckt att jag har tid till det..

Men saken är att har man en blogg så ska man väl blogga..
Annars är dt ju lika bra att ta bort den..
Och dt orkar jag faktiskt inte..
För det är ju ändå rätt skönt att skriva av sig..

Visst kan man göra det i en dagbok men har aldrig haft sån och orkat inte äga eller skriva i en sån..

Men ajja..nog om det..

Jag ska bli bättre på att uppdatera..
Vet att jag sagt det tidigare men jag lovar att jag ska göra det nu..

Men sen sist då..

Allting börjar ordna sig i lägenheten..
Funderingar på att riva ut garderoben och göra skjutdörrar..
Är ju vanliga garderobsdörrar nu..

Haft inflyttningsfest och vi hade då också maskeradfest då det var på helloween..
Själv var man spiderman men det vart så jävla svårt att dricka med masken som det inte finns nått hål för munnen så efter ett tag så klädde man om till pimp..(vanligt ja men orkade inte sitta med masken över huvudet hela kvällen)..

Har börjat jobba igen..
Så nu är man en vanlig svenssonknegare också..
Men det är ett jäkligt skönt jobb..
Lugnt och bra arbetskamrater..

Har varit hem till kramfors och målat taket..
Ja nu är det vardagsrummet som ska göras om där..
Har väl en vända kvar på det så ska väl ta det nån helg framöver..
Sen är det bara 3 rum kvar så har hela huset fått sig en home makeover..

Vad har mer hänt..

Ja dt är säkert mer som jag inte minns eller orka gå in på här..

Så för denna gång..

Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0