-=[ Rättelse!?!? ]=-

Har fått in lite klagomål på att jag har skrivit att Sensation Black har lagts ner..

Som Till exempel:

" Är du dum eller? Sensation Black är inte nerlagt alls. Datum och tid är ju redan satt för det. "
" Sensation är bara nerlagt för iår ju. Det ska ju komma tillbaka nästa år  då Id-t tar över det "
Etc, Etc, Etc..

Så jag ska förklara riktigt nu för er hur det ligger till..

Duncan Stutterheim som Grundade Sensation white & Black har lagt ner Black och startat eget bolag där bara konceptet White kommer ingå..Det kommer då kallas enbart Sensation..

Det har även pratats om då att Id-t.com ska ta över Sensation Black och enbart kalla det då för Black..
Hur det gäller med detta är inte helt bestämt..
Jag har varit i kontakt med dom och undrat lite om Black och fick till svar att Sensation Black är ett minne blott men att dom funderar på att ta över konceptet Black..Dock så är det något annat företag som också vill ta över och forsätta med Black..Vilket företag det är vill ingen säga..sen så ber dom en kontakta folket på Sensation om man har mer frågor..

Jag hoppas några av era kommentarer är besvarade..
Undrar du över något mer eller annat så kontakta mig då..
Här eller på mailen som vanligt..



-=[ Dagens Video ]=-

Som det är lill lördag idag så varför inte slänga upp 2 partylåtar som får en att dansa..
Enjoy..

Första Videon är Ultrabeat's nya singel Starry Eyed Girl..




Dagens andra video är väl kanske inte så ny..
Dock så är remixen på denna låt ny och för mig så är detta en av som skönaste låtarna som gjorts..
Originalet alltså..Och denna remix är nog bland den skönaste jag har hört på denna låt faktiskt..

Låten är: 4 Strings - Take Me Away 2009 (Katie J Remix)



Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0