-=[ Onsdag ]=-

Lilllördag idag då..
Är säkert någon som kommer vara lite för onykter idag och ha väldans ångest imorgon..
Så skål på den personen idag..

Känner mig fortfarande inte frisk men det är man väl aldrig..
Men sol har stått högt på himmelen och blinkat ner på mig idag..
Dock bränner jag mig ju så lätt så vart inte många minuter ute  på balkongen idag..
Känner att jag är lite småbränd på kroppen än sen i söndags..

Men nu verkar solen har gått i moln och åskan dundrar utav bara F*N..
Men det är skönt också..
Åska och regn är någon som jag kan sitta och titta på i flera timmar..
Älskar även att vara ute och gå i regnet..

Varför vet jag inte men det har en lugnande effekt..
Samma med diskning igentligen..
Tycker det är lugnande också..

Ajja..nog om det..

Ska nog ta o göra något vettigt iallafall denna dag..

Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0