-=[ 7 Maj ]=-

Idag är det en dag som är en dag som kallas torsdag..
Visste ni om det??

Sitter här i studion och har tagit en liten paus o tar lite fika..
Så tänkte jag skriver lite då samtidigt..

Sitter och pillar på nästa projekt..
Är väl igentligen bara hihat'en och sen mastringen kvar..
För en gång skull är jag jävligt nöjd med soundet som tagit en jävla tid att göra..
Ja jag har väl varit nöjd med dom förra också men jag har alltid i mitt bakhuvud att göra en låt igen som "City Lights"..
Då jag anser att det är en av dom bästa jag har gjort..
Och så är det väl den låt som spelats mest och gått bäst för på charterna..

En preview på låten kommer komma upp snart så då kan ni säga vad ni tycker om den..

Skulle även ha spelat igen på PureDj ikväll men just nu så är det nått problem med deras servrar..
kommer det igång så kommer det spelas..
Denna gång så kommer det bli mer Hands Up och mer Partystämmning i mixen..

Vill ni lyssna så kolla in här runt 20:00 så kommer länken finnas ute här till den privata servern..
Eller så är dt Cancelled..

ajja..nog om det..

haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0