-=[ Söndag ]=-

Ja då var det söndag då..
Helgen har varit jävligt skön..
Varmt som tusan och det är ju så man vill ha det..

Började väl i fredags med att ta en promenad runt sidsjön men också en tur uppför sidsjöbacken..
Svetten rann som fan men väl värt det..magen krymte ju lite iallafall och vaderna blivit kraftigare..
Sen vart det en tur till Fläsia camping ute vid havet där det vart lite solning..
Dock lyckades jag bränna sönder ryggen till max men väl värt det..
Var ju vissa andra som somna där i solen.. Inga namn nämnda.. =P
Sen vart det lugnt fram imot kvällskvisten då det vart en promenad in på stan och till Stekhuset..
Där vart det en Filé Mignon a la Masion..Rättare sagt en Black & White..
Så jävla gott var det..Samt med en kall Heineken till det också dåra..
Så 2 kalla vart det innan man tog en promenad igenom stan för att kolla på uppbyggnaden av öltälten..
Sen väl hemma igen så vart det lite filmtitt och sen sova..

Igår då (Lördag) så vart det lite resandes överallt för att hitta ett nytt set med utemöbler..
Hittade dock inget nånstans förutom på Ikea..
Men är väldigt nöjd med det..
Det som fattas nu är storblomman samt en bänk..
Bänk har jag förvisso spanat in på Ikea redan så..
Om det inte kommer upp nånting bättre..
Vi får se hur det blir..

Sen efter det vart det en tur igen till Fläsia Camping och lite solning..
Dock inte ryggen som den är sönderbränd..
Vart också ett litet dopp i Havet..
riktigt vamt var det..
Efter det så vart det hemresa och bara chillandes i soffan..

Idag då (Söndag) så har det varit promenadens dag..
Började väl först med att gå en runda runt sidsjön och sen en liten väg in i skogen mot Nacksta..
Sammanlagt vart det 7 km ungefär..
Sen hem och chilla lite..
På med skorna igen och traska efter ett tag och denna gång så vart det runt 6 km..
Så nu sitter man här med smärta i fötterna och poppar musik..

Men solen hägrar så balkongen blir det nästa..
Lite mer färg måste man väl få även om man nästan ser ut som en neger redan..
Som många vet så har jag väldigt lätt för att bränna mig och bli brun..
Dock verkar det vara lite svårare iår men sommaren är inte slut än..

Nån som vill köra en brunhetstävling??
Visa bara hur brun du är nu så kan vi jämnföra i slutet av sommaren.. =P

nog om det..



-=[ Dagens Video ]=-

Många har försökt men detta är då den enda låten jag har hört som lyckats gjort en riktigt bra remix på mupparnas Mana Mana låt..Enjoy..

Finger & Kadel - Mana Mana




Svar på en fråga jag fick förut:

Ja jag har alla låtarna som läggs ut här samt dom som ligger i spelaren som finns här på bloggen..Jag har även dom flesta musikvideorna som läggs ut på denna blogg också som jag samlar på Musikvideos..

Ajja..
Haré bra allihopa.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0