-=[ Onsdag ]=-

Ja idag har Tobbe varit duktig..
Han har skrubbat golvet på balkongen samt slipat räcket och dt..
Sen så har dt lagts på ett lager olja på golvet också..
Måste dock på ett till för vill få det mörkt, väldigt mörkt..
Sen så ska glaset bort där också och bytas ut mot något annat..
Vi spånar fortfarande på det men troligen så blir det nått slags stångfix..
Kommer bli kanon det dära när det är klart..

Sen så har man ju trixat och fixat med mer också..
Dock så har ju värmen gjort att man fått tagit sakerna lite sådär pö om pö..

Ajja..har då inte mer att skriva..



-=[ Dagens Videos ]=-

Ja det var ett tag sen jag la ut några videos men här kommer det några styckna..

Första videon är ifrån en av mina favoritband faktiskt..Dom är ifrån Danmark och enligt mig gör dom helt underbar musik även om jag inte förstår vad han sjunger..

Choose 1 - Mit Løbebånd




Andra videon är riktigt skön..En partylåt som jag tror kommer gå på dom flesta stereos om dom får höra den..

Italobrothers - Stamp On The Ground




3:e och sista videon denna dag är en låt som av en tjej som dom flesta känner igen..Dock är detta en remix på originalet och en omgjord video av våran kära 5upremo på EA..

Cascada - Evacuate The Dancefloor (Rob Mayth Remix)




Det var allt för denna dag..

Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0