-=[ Måndag ]=-

Då var det en ny vecka och bara några dagar kvar till Gatufesten..
Om man nu ska gå på den så tror jag det blir fedag och lördag..
Börjar bli lite för gammal för att partajja 3-4 dagar känns det som.. =P

Får se hur det blir..Lär nog bli lite fest här hemma också då dom dagarna..
Det brukar vara så..

Har suttit och tänkt på detta med vänner och kompisar..

När man som vän slutar prata med varandra eller bara enstaka gånger, är man fortfarande vänner då eller bara kompisar??

När man ställer upp för den personen jämt oavsett vad det är så är man ju en bra vän..
Men om den andra då är tvärtimot..slutar prata med en, bara när den personen kan och så, då är det väl bara din kompis??

Svårt att förklara detta igentligen..

Jag känner iallafall att många som jag har kallat vänner är igentligen bara kompisar..
Jag vet att även hur mycket jag funnits där eller så, Så är jag ibland bortglömd och ignonerad ungefär så varför då ödsla tid på att försöka ha en bra vänskap med den personen!?!?
Den personen kan ju inte precis värna om vänskapen då..
För det måste väl ändå vara en jämnlikhet när det ska vara en bra vänskap..
Då är det ju lika bra att enbart vara kompisar och prata och träffas ibland eller hur!?!?

Ajja..
Dom som verkligen ska kallas vänner vet vilka dom är..Puss på er iallafall..



-=[ Dagens Video ]=-

Säger inget om denna låt..Lyssna och enbart njut..




Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0