-=[ Utmana mig ]=-

Ja nu kan ni ge mig utmaningar  på saker ni tycker jag ska göra..
Spelar ingen roll vad det är igentligen..
Men jag kommer välja ut en sak varje gång jag ska göra..
Det kan vara en sak som ska göras en dag som upp till 1 månad..

Jag kommer rapportera här varje dag hur det går med den uppgiften och om jag klarar den..
Till slutprovet så kommer personer finnas närvarande som har kolla så att jag inte fuskar..

Så shoot at me..Ge mig nu utmaning så ska jag spöa skiten ur den..

Ni kan antingen skriva den här på bloggen eller så skickar ni ett mail..

Isf skicka det till: [email protected]

och som sista ord säger jag då:

BRING IT ON
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Sabine

Jag utmanar dig, Att stå på Kebenekajses topp i sommar! Sug på den du! ;) Hehe!!

»»»»»»»» 2009-02-11 | 21:52:41 | http://sabinekaka.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0