-=[ Uppe med tuppen ]=-

Jajjemen..
Lördag och man klev upp halv 7..
varför?? Ja det undrar jag också..
Så nu sitter jag här och tittar runt lite..
Ska väl ut o åka lite skridskor och lite annat med Elina idag..
Lovade ju henne det igår..
Hon var på disco på fritidsgården igår..
Och så var jag hos junkan och när hon skulle hämta Elina så tog jag chansen att gå in där och se hur det var där nu..
Var ju där man själv hängde för 12-13 år sen..
När man kom innanför dörren så satt Kicki där..
Kicki jobbade på fritidsgården även när jag hängde där..
Och inte kände hon igen en förrän Dennis kom fram..
Men det mesta var likadant som när man själv var där och drygade på..

Ska även på Kalas idag..
Broders pojk fyllde ju år i måndags men åkte på magsjuka samma dag som sin födelsedags..
Stackarn där så han får sitt kalas idag..
Han har ju varit ledsen hela veckan för att han inte fått ha kalaset..
Får bara hoppas han gillar presenterna..

Tänkte även slänga ut ett golv idag nere i hallen här hos mor & far men som det är för kallt ute och dt är vid ytterdörren samt att huset kommer att ändra på sig när det blir varmare så får jag vänta med golvet..
Neeh jag tror jag lägger mig ner och spelar lite xbox istället..
Lite crash bandicoot..Alltid lika roligt med dom spelerna..

P.s. Vet du av nån som vill köpa en baslåda så säg till mig..Se bild nedanför.. D.s.

baslåda1  baslåda2

haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Carro

åh, crash bandicoot - jag äger! ;P

»»»»»»»» 2009-02-21 | 16:21:55 | http://rockit.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0