-=[ Dagens odds ]=-

Har kom igång med spelandet på oddset igen..
Har väl spelat lite då och då förut men nu kommit igång och spelar lite mer..
Men idag gick det inget bra.. Fick inte in nån av dom matcherna jag spelade..
Men så är det ibland..

Får hoppas på bättre tur imorrn (torsdag)..
Då SKA det bara bli vinst..
Matcherna som är spelad just nu är:

Lindköping - Luleå = Vinst Luleå..
Rögle - MoDo = Vinst MoDo..
Timrå - Skellefteå = Vinst för Skellefteå..

Mina tankar där är att:

Ska inte sticka under stolan att jag är Luleå Fan men i spel så får jag glömma det..
men luleå har Elitseriens bästa målvakter samt Elitseriens bästa femma om inte dom 2 bästa..
Sen är Luleå en riktigt jobbigt lag att möta, som aldrig ger upp..
Linköping har blandat och gett och kommer ifrån en förnedrande förlust mot Färjestad sist och jag tror det sitter kvar i deras små hjärnor..Så därför tror jag på vinst för Luleå..Dom vill behålla sin 4:e plats i serien..

När det gäller Rögle - MoDo så även om jag hatar MoDo mer än alla lag i elitserien så tror jag ändå att dom vinner..
Rögle har inte mycket att spela för förutom hedern samt så har dom en neråtgående form..
MoDo har chans på slutspelet än och har mycket att kämpa för..Även dom har neråtgående form men är och ska vara det bättre laget på papperet..

Timrå - Skellefteå är en väldigt svårtippad match men p.g.a. skadeproblemen Timrå har just nu och jag tror inte ens den frenetiska publiekn i E.on arena kan höjja Timrås spel denna gång mot en av elitserien tuffaste lag samt att Skellefteå har en uppåtgående formkurva just nu på sitt spel, ända från målvakterna till anfallarna så jag tror på Skellefteå..

Lär kanske bli nått fler spel också..
Men får se imorrn vad det kan bli för några..

haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Carro

vadå hatar MoDO?! Nu du! :P

»»»»»»»» 2009-02-19 | 13:01:29 | http://rockit.blogg.se/
Carro

du behöver väl inte vara hatisk..du kan säga tycka bara lite mindre om :)

»»»»»»»» 2009-02-19 | 16:09:45 | http://rockit.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0