-=[ Now You're Gone ]=-

Sitter här i studion och plingar lite..
Försöker få till en liten lugnare chillout låt..
Har blivit mer och mer intresserad av dt nu..
Speciellt soundet som görs..
Kanske är för att livet känns lugnt också just nu..
Mycket annat har inte hänt..

Någon som sett reklamen om att få egen coaching av Martin Lidberg och sen köra ett triathlon??
Tänkte "vafan det skulle vara roligt..En liten utmaning"..Så jag tog och anmälde mig..
Man kan ju hoppas man kommer med eller vinner det nuda..
Hade varit en skön utmaning..



-=[FUNDERING]=-

Funderar på om man ska ta o starta upp en sida där folk får ge en utmaningar som man måste göra inom ett visst datum..
Vad tror ni om det??
Nu menar jag ju inga sjuka saker som att springa igenom sundsvall helnaken och skrika "Jag är en Sunkmupp"..
Nej nej utan mer nått mot träningshåll..
Eller ja..lite sjukt kan det ju vara också..Men inte för överdrivet..
Även om jag skulle kunna springa igenom sundsvall naken..Med mask för ansiktet samt på kvällen.. =P

Neeh har ni ideér så skriv dom till mig så kanske man får se om man gör dom.. =)




Neeh, undra om man ska ta o gå hem..
Fast sitter så skönt här i denna stol också just nu..

Neeh jag ska ta o fixa lite kaffe..

Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0