-=[ Jizz in My Pants ]=-

Mycket har inte hänt..
Suttit i studion mestadels av veckan..
Även spelat på Oddset och fått in ALLA matcher denna vecka..
Känns då riktigt najjs.. =)
Bra utdelning måste jag säga..

1 vecka kvar tills man åker till Utrecht också..
Fast nån längtan efter det har jag dock inte än..
Men det kommer nog..Det är ju inte varje år man får åka på Trance Energy..

Vet inte vad jag ska skriva mer..

Att INGEN..ABSOLUT INGEN spöar mig i Crash Bandicoot på xbox..Eller Ps för den delen..Punkt slut..

Ajja..Kanske skriver nånting mer sen..



-=[ Dagens Video ]=-

Idag blir dt 3 videos..Den första är en parodivideo av Andy Samberg från saturday night live..
Den 2:a är en 2009 version på 2 Unlimited's gamla klassiker No Limit..
Den 3:e är en 2009 recall version på Captain Hollywood Ft. Base - More And More..
Enjoy..

Andy Samberg (SNL) - Jizz In My Pants..




BeFour - No Limit




Captain Hollywood Ft. Base - More And More (2009 Recall)



Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


jacn

klart som korvspat att jag slåt dig i crasch bandicoooooooot :D

»»»»»»»» 2009-02-26 | 22:01:41 | http://jessicaanncaroline.blogg.se/
c

tack va du är snäll min ängel! :)

»»»»»»»» 2009-02-27 | 01:26:30
Sabine

Stackars mig! Jag kan verkligen inte sluta lyssna på Jizz in my pants! "Open my window and a breeze rolls in" HAHA

»»»»»»»» 2009-03-03 | 04:29:15 | http://sabinekaka.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0