-=[ Handsjöbyn ]=-

Var ett tag sen nu igen..

Har iallafall fått 2 utmaningar jag ska göra..

Ena är att klättra kebnekaise..
Tar det till sommaren..Och jag lovar..Kommer klara av det lugnt..

Det andra är att Cykla från Sundsvall till Kramfors..
Nu tänker ni "men det är ju ingen match"
Och neeh det är det inte heller..
Så har ändrat vägen lite..
Kommer cykla via bergeforsen mot östersund och den vägen..
Det blir en sträcka upp mot 20 -25 mil..
Men ändå..Lätt match..
Ska fan ta med mig morsan på detta uppdrag..
Och jag lovar, hon kommer hänga med på det..

Men dessa 2 kan man igentligen bara ta till sommaren..
Jag vill gärna ha fler utmaningar..
Spelar ingen roll vad ni ger mig för utmaning..
Knäppt, idiotiskt, seriöst..Ja ni bestämmer själv..

Så kom igen..Ge mig en utmaning värd att nämna..



Tänkte bara slänga upp en video på Takidas nyaste: Handlake village (Handsjöbyn)..
Enbart för det är en bra låt samt att videon är inspelad i handsjöbyn som ligger vid gränsen till jämtland..
Och ja..Det är en riktigt skön och mysig video att titta på..



Ja det var allt för nu..

Så glöm inte..
Ge mig en utmaning värd att nämna nuda..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Carro

du kan ju försöka slicka dig på armbågen. ;P

»»»»»»»» 2009-02-18 | 20:49:19 | http://rockit.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0