-=[ Tonårsnatt ]=-

Fan va massa pillandes dt är..
Alltså målandet då..
Men dt blir bra när dt är klart..
Har rätt mycket kvar ändå men dt mesta ska vara klart hade jag tänkt i början av maj..
Har ju hållit på och sen lagt av då jag inte haft ork samt fått massa annat att göra..
Men nu är dt lugnt så då är dt bara o fixa allt..



Timmen är sen och jag går genom stan..
Bilden av dig har förföljt hela dan..
Hämtar min cykel och trampar mot byn..
Då sa min ängel som kommit från skyn..


Vacker som en dröm så står du framför mig..
Och jag tar din hand, vi går ner mot ån..



Tonårsnatt och jag vill ju ha dig..
Tonårsnatt och jag vill va' din..
Tonårsnatt och jag vill ju ha dig..
Tonårsnatt och jag vill va' din..



Natten blir dag och du måste gå hem..
Vi kanske ses om en vecka igen..
Vi får väl se säger du blygt och ler..
Kan bara veta just före det sker..


Men redan då så var du en saga..
Aldrig så fick jag träffa dig mer..



Tonårsnatt och jag vill ju ha dig..
Tonårsnatt och jag vill va' din..
Tonårsnatt och jag vill ju ha dig..
Tonårsnatt och jag vill va' din..



En sista gång såg jag dig stå där..
Du såg mig på håll men jag vände min blick..



Tonårsnatt och jag vill ju ha dig..
Tonårsnatt och jag vill va' din..
Tonårsnatt och jag vill ju ha dig..
Tonårsnatt och jag vill va' din..



-=[ Dagens Video ]=-

En riktigt jävla sjukt bra låt..Enjoy..





 Att vara en vän är att bry sig, inte att dra sig undan. Tänk på det, för våran vänskap är på väg bort bara så du vet om det.

Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0