-=[ Sista April ]=-

Ja då var det sista April nuda..
Denna dag är en dag då ungdomar super som mest och förstör sin oskuld i nått fylleknull i en lövhög..
Vad är dt som är så speciellt med sista April igentligen??
Har då aldrig förstått dt..
Men men..vill man supa skallen av sig så får dom väl göra det..
Själv tänker jag då bara gå o se på majbrasa o ta det lugnt med Sabine..

Ajja..

Igår (29/4) så gjorde man inte så mycket..
Jag tvättade Sabine's bil så den vart renare än den var iallafall..
Sen så åkte jag med henne och tittade på hennes sista föreställning inom dansen..
Hon hade hand om 3 grupper då som var i olika åldrar och det var roligt att se vad dom hade lärt sig..
Riktigt duktigt gjort måste jag säga..
Frågade även om hon verkligen ville sluta upp med det för det syndes att hon trivdes att jobba med ungdomarna och få dansa..
Men det är ju hennes val..Tycker det är synd att hon slutar ja..

Sen när man kom hem så var det ju hockeyn på tv..
Rätt less när Sverige låg under med 5-2 så då bytte jag kanal o tittade på champions league istället..
Såhär efterhand så var det väl ett dumt beslut som Sverige spelade upp sig och vann matchen efter förlängning..

Men så är livet ibland..



Nog om det..
Tänkte skriva lite här om Eurovision Song Contest..

Jag är ju inte speciellt stort fan av varken Melodifestivalen lr Eurovision Song Contest lr Idol lr vad alla dom där musikprogrammen heter..
Jag är nog mer en hatare som hellre går på en promenad än att se dom..
Sen fick jag höra att det INTE ÄR SÅ MANLIGT att titta på Eurovision Song Contest heller så jag måste vara en sjujäkla karl dåra som inte alls gillar det lr ser på det..

Men iallafall så för detta år så hade jag tråkigt och tittade faktiskt igenom alla bidrag som ska vara med och jadu..
Vad ska man säga..Förstår inte ens hur vissa låtar kan ens få en chans att vara med..huvvaligen..

Men tänkte iallafall säga för en gång skull vilka jag tror kommer vinna Eurovision Song Contest..

nån av dessa 5 länder kommer vinna:

ALBANIEN
AZERBAIJAN
FINLAND
HOLLAND
SVERIGE

Det var endast dom som hade en låt som var skön att lyssna på..

Här nedanför kan ni se videorna på respektive land..Dom ligger i den ordningen som står ovanför..












Ja det var allt för denna gång..

Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0