-=[ Pop Pop Pop ]=-

Inte haft datorn hemma så därför har inget skrivits men nu kommer dt bli mycket igen så håll till godo..



Sommarängar, smeker naken kropp..
Och jag vill opp pop pop till stjärnorna..
Varma vindar värmer våra ben..
och vi e opp pop pop till gryningen..
ååååaaaååh, ååååaaaååh..



När jag går på stan..
Då är det sollbrillor på..
När jag går på dans..
då är jag lugnare än få..
Men jag vet att du vill, att jag bara står still för jag dansar inte bra..



Sommarängar, smeker naken kropp..
Och jag vill opp pop pop till stjärnorna..
Varma vindar värmer våra ben..
och vi e opp pop pop till gryningen..
ååååaaaååh, ååååaaaååh..



När jag träffar folk..
Då är det munkavel på..
När jag går på fest..
Då är jag tystare än få..
Men jag vet att du vill, att jag bara står still för jag sjunger inte bra..



Sommarängar, smeker naken kropp..
Och jag vill opp pop pop till stjärnorna..
Varma vindar värmer våra ben..
och vi e opp pop pop till gryningen..
ååååaaah, ååååaaah..



Ikväll är jag din..
Och då är du min..
Vi cyklar sakta mot solnedgång..



Sommarängar, smeker naken kropp..
Och jag vill opp pop pop till stjärnorna..
Varma vindar värmer våra ben..
och vi e opp pop pop till gryningen..
ååååaaaååh, ååååaaaååh..



Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0