-=[ Påsk i kramfors ]=-

Ännu en fredag framme och denna gång en långfredag också..
Dom flesta festar nog idag men vill man va bakis imorrn så ha det så roligt..
Och det blir tyvärr ingen lista denna fredag heller..
1. För att listan inte har ändrats så mycket sen sist..
2. jag orkar helt enkelt inte fixa iordning den just nu..

Men den kommer vara med nästa fredag och då kommer den vara bättre än någonsin..

Själv sitter jag hos mor o far och har precis lagt köttet i kryddbadet..
Det är ju så att min far fyllde år förra fredagen så ska bjuda dom på mat imorgon..

Så det blir en speciell potatisgratäng med grillad fläskfilé i en speciell sås..
Varför dt är speciellt är för det är bara MITT recept.. =P
Och alla älskar den.. =P
Sen lär det nog bli nån öl kanske imorrn också..
Får se om det..har ingen lust att dricka nån alkohol alls igentligen..

Vad har mer hänt då..
Jo mor skulle ner till s-vall i torsdags redan så åkte med hon hem..
Så har varit iväg med mor och hämtat påskris..
Ville nog bara ha med mig för hon visste att det skulle bli blött..
Har fixat grusgången ute då kälen har gjort en stor grop så underredet på bilen slog i..
Var nått mer a men kommer inte ihåg..Var full fart igår och idag så är mentalt utmattat just nu..

Neeh..nu ska jag ta o göra lite nytta nån annanstans så jag inte somnar..

Ha en rolig påsk alla och sup inte er fördärvad..Det finns annat i livet som är viktigare..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0