-=[ Just ja ]=-

Ja som ni märkte så vart det ingen lista denna fredag och det fanns en anledning till det..
För det första så ballade min dator ur i Torsdags och gick inte att starta igen..
Fick då lägga om windows och tappade både låtar samt alla program på datorn..
Sen så började ena hårddisken fucka upp sig och gick inte att göra nånting på den..
Märkte också då att det var ett virus på den som troligen hade spridits sig av en Windows genuine crack..
Windows Genuine är en crack som gör att man slipper få meddelande att man har ett förfalskat windows..
Ja så råka ta fel en som någon lagt ut för att förstöra bara..Osis osis..
Så har igentligen försökt fixat det ifrån torsdag tills igårkväll innan jag fick brot skiten och hårddisken vart ren från allt..

Ajja..Sen så kom jäntorna i fredags så har ju umgåtts med dom Och S hela helgen och roligt har vi haft..
Först på fredan så var vi och åt och sen åkte vi och bowlade..Dom ville köra Cosmic bowling så då gjorde vi det..
Elina vart lite sur för att jag slog strikar men inte hon..Försökte förklara att hon bara var 7 år och att jag bara hade tur men det hjälpte inte för hon SKULLE slå strike..Men det gick över rätt snabbt..Isabelle, hon bara log och skrattade hon..
Sen så vart det inte mycket mer..åkte hem och tittade på lite tv innan dom somnade..

Sen lärdan så var det upp och fixa iordning oss innan vi drog ut på birsta..Hade ju lovat dom att få köpa en klänning lr en topp lr nått.. Elina hittade en väldigt fin sommarklänning..Rosa och vit var den..Hon började redan då planera att ha den på skolavslutningen..hehehehe..
Isabelle hittade en svart klänning med en stor och då menar jag stor bild på sidan av Hello Kitty i guld och sen stog det under Hello kitty också..Jävligt snyggt var den..Sa då att "Hade jag varit tjej hade jag fan köpt en också" och dt står jag för..jävligt snygg..

Ja efter det så åkte vi än en gång och åt lite mat..fick skynda oss som vi skulle på Bio kl. 17:30..Var ju premiär ihelgen för Monster Vs. Aliens och varför inte då gå på den..
När vi hade ätit klart så var kl. 17:10 och vi hinner inte mer än in så säger Elina: "kan vi köpa popcorn??"
Då har jänta ätit en kebabtallrik för mindre än 5 min sen och är hungrig igen ungefär..Helt otroligt..
Ja in på bion och satt oss ner..5 min in i filmen så ser jag att Elina har ätit upp sin popcornskål..Helt otroligt..Då börjar hon ropa på isabelle och fråga om hon kan få av hon..

Ajja..Filmen tyckte dom var skitbra iallafall..Själv tyckte jag den var för allvarlig för att vara en tecknad och barnfilm..Så många plus får den inte av mig..Även om jag Älskar tecknat..

Ajja..efter vi kom ut från bion så är det första jag hör: "Ja vi har ju iallafall godis hemma"..vänder mig om och vem är det som säger det om inte Elina..hahahahaha..

Åkte hem och tittade på robinson och gick iväg med lite papper och hårdplast till återvinningen gjorde vi också..
Sen så skulle vi se Bedtime Stories..Nya med Adam Sandler..Men Elina var trött så hon la sig men vi såg den och den var riktigt bra faktiskt..
Gjorde lite fika och satt och småprata lite och sen la vi oss..

Nu idag söndag så har det absolut inte hänt nånting..Jäntorna vaknade upp och fika och vi tittade på tv:n litegranna innan Farsan kom ner och hämtade dom..

Och så har min helg varit än så länge..Riktigt roligt och det kommer bli fler gånger dom får komma ner måste jag säga.. =) Dom hade iallafall inte haft såhär roligt någonsin enligt dom själv och det var väl det man ville göra för dom också så..

Ajja..
Så nu sitter jag här själv och försöker fixa iordning datorn så mycket som möjligt och ska väl ta och äta lite tänkte jag..

Så haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0