-=[ Carlito ]=-

Sicken väder det har varit idag..
Ja igår också..riktigt varmt o skönt..
Och imorron ska det vara varmt också..
Det låter ju för bra för att vara sant..

Tror jag har bränt mig idag..
Även så har jag inte varit ute så mycket igentligen..
Mycket mindre än vad jag velat igentligen..

Har iallafall klippt häcken som är ut mot vägen nu igår och idag..
Idag så hjälpte S mig också att klippa.. =)
Sen vart det en tur ner på stan och hämta lite papper och iväg och posta dom..
Sen iväg och skriva klart massa andra papper och sen kom bekymmret..

Sitter och skriver klart det sista i studion då Erik kommer in och berättar:
"Du igår så vart datorn helt cp och började ryka och låta skumt..Jag tror datorn har brunnit"..
Du måste skojja tänker jag..
Går och tittar och tro på fan så har hårdisken brunnit..

Jävla tur igentligen att allt annat klarade sig samt att vi inte hade så mycket på den och att vi gjort backup på det viktiga..
Så vart att fara o köpa en ny hdd och fixa in allt..
Så nu sitter jag här än och är väl igentligen nästan klar med allt som ska in..

Ajja..nog om det..

Imorgon kväll kl. 20:00 så kan ni som vill lyssna på mig, live i 1 timme där jag kommer mixa ihop mina favoriter inom melodic trance för tillfället..
Vill ni lyssna och inte behöva få problem så skriv till mig så ska ni få en adress som lägger er på en privat radio server..

Sen ni som väntar på listan..Har fått några förfrågningar när listan kommer tillbaka..

Listan kommer att komma upp igen men denna vecka så kommer den på söndag..
Enbart ny musik kommer det vara..

Så den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge..



-=[ Dagens Videos ]=-

Kommer ni ihåg Dr.Bombay, Dr, Macdoo?? För er som inte har hört så är han nu ute med ett nytt projekt..Carlito heter han denna gång och spelar en mexican..Dock kommer han inte att släppa sina låtar i Sverige utan det är Japan som gäller just nu..Men vem vet..Kanske kommer mer till sommaren som det brukar göra..

Här kan ni iallafall höra en av hans nya låtar som har slagit igenom i Japan just nu..

Carlito - Who's That Boy



Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0