~ Wake Up ~

Tjabba tjena hålla..
Torsdag då..
Imorgon är det fredag och helg..
Fast min helg har redan börjat så.. =)
Åker hem till Kramfors ihelgen för att lägga golv och sätta upp lite nya väggar hos mor och far..
Blir väl hela helgen man får hålla på med det lr så händig som jag är så är det klart imorgon.. =P
Ska nog ta mig lite tid att hälsa på bror också..Om han har tid för att ses vill säga..
Annars så kanske man ska våldgästa jonsson..Man vet aldrig..
Kan aldrig igentligen planera något när jag väl åkt till kramfors..
Man tar alltid saker som det kommer..Fast det gör jag väl alltid isåfall..

Satt här och tänkte på vad folk igentligen ser på Idol för??
Är det för att se folket skämma bort sig eller vaddå??
Tittar man på statistiken så är det ändå den som kommer 2:a lr 3:a som dt kommer gå bäst för..
Bara kolla på darin = 2:a.. Danny = 3.a..bara för att nämna några av dom..

MEN..Stort men..det finns en person som verkligen fick mig att titta på Idol också..
Phil Daughtry från amerikanska Idol..Den snubben hade skön röst och stil..
Enda gången jag någonsin tittat på idol var när han sjöng..

Känner likadant för varenda musikprogram..Vad är dt som är så speciellt med dom!?!?
Samma igentligen med dessa serier som O.C, One three hill, Sex and the city, Ugly betty etc. etc..
Vad är dt som gör att dom är så bra?? Aldrig förstått och kommer nog aldrig förstå heller..

Neeh nu ska jag ta o titta på nått riktigt program iallafall..
tv4 fakta har då alltid riktigt intressanta program..

*Ciao all*

Detta är en sjukt skön italolåt med några år på nacken nu..Men än idag så slår den..

Paps 'N'n Skar - Love Is Love

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0