~ Sommarkänslor ~

Onsdag idag = LillLördag..Feeest..
Ja dt kanske dt är för nån men dock inte för mig..
Fan va kallt dt var imorse..Höll på att frysa lilltån av mig..
Lr faktiskt båda lilltårna..Så kallt var dt..fy bubblan..

Kom på en annan sak också..Det är höst..
Har inte tänkt på det så mycket förrän idag då jag såg ett löv falla mot marken..
Vet ni..DÅ såg jag massa andra löv ligga på marken också..
Det är ett tecken på att det är höst..

Såg en film igår från 70-talet också..Skulle väl vara nån Sci-Fi..
Skulle föreställa år 2010 och dt fanns masa flygande bilar m.m.
Det är ju bara 2 år dit..Vart fan är alla dom där bilarna då??
Har bara sett en..lr två faktiskt..Lr nej..bara en..Den andra var på film också..

Tycker ni jag svamlar mycket??
Kan bero på att jag har varit vaken i snart 2 dygn..
Det är så att jag försöker vända tillbaka på dygnet..
Då måste man vara vaken mycket längre än vad man får för mamma..
Det har den gröna tomten som står bredvid mig sagt..
Jag lyssnar på ahsn ord just nu..

Neeh nu ska jag sluta svamla..
Kanske kommer nått vettigt imorgon..
Vem vet..Har ju inte varit nått vettigt denna vecka man kanske ändrar mig imorrn när dt är en dag närmare helgen..
ooooooooohh..Spännande..

Ajja..

*Ciao All my bitches*

Sommarkänslor


Du sa att du var en ärlig tjej, du har bevisat att det är du ej.
Jag lita på dig till 100%, du bara svek mig och lämna mig helt själv.
Nu har ja fått nog av denna skit, dags att gå vidare och byta stil.
Livet är svårt, nästan överdrivet hårt. Men det är skit som man får ta.


För nu så ska vi vara glada, sola & bada, sommaren är här igen.
Ta en bir och slappna av, grilla steken, ja va bra. Vi är här för att stanna kvar.


Nuså är det dags att ta ett dopp, känna din kropp emot min.
Värmen börjar svida, kroppen börjar klia, sommaren är här igen.


För nu så ska vi vara glada, sola & bada, sommaren är här igen.
Ta en bir och slappna av, grilla steken, ja va bra. Vi är här för att stanna kvar.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0