~ Sjuk, sjukare, sjukast ~

Ja idag är dt Onsdag.. Dvs Lill lördag..
Vad har då hänt sen sist..

Ja jag var hem te kramfors ihelgen som var..
Hjälpte till att rensa ut massa skit..
Massa grejjor från ens barndom som man slängde iväg..
Känns som jag inte sparade nånting från när jag var barn..
Tror det enda var alla diplom o medaljer man fått genom åren..
Lr jo..Hockeykorten sparade jag också.. hehe..
Sen så var det rätt mycket annat som slängdes också..

Då det ska byggas om massa hemma där också så lär man åka hem till helgen också..
Nu är det köket som ska göras om hos mor & far..

Sen vart det lite vila innan man for bort till syster och umgicks med henne och barnen..
Byggde koja med dom och sjöng karaoke..
Vid 23 tiden så gick vi på kramm..
Rätt lite folk men man kan ändå göra så det blir roligt..
Sen hände det väl en sak efter som vi inte behöver gå in på..

Så har man gått o blivit mer o mer sjuk igen..
Fan varit förkyld i 3 veckor snart..
Man känner sig ju inte precis motiverad o pigg att göra saker när man är förkyld..
Men men..

Sen så kan jag ej förstå..Kan någon förklara för mig..
Hur kan man fortfarande tänka på någon som igentligen sagt upp kontakten med en för ett tag sen!?!?
En som man kände mycket för och som man ställde upp för när den mådde dåligt..
Men som man känner att man inte fick nånting tillbaka ifrån..
Hur kan man fortfarande tänka och sakna någon så mycket som??
Förklara det för mig..!!

Ajja..nog för idag..

*CIao*

Dagens Ordspråk

Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0