~ En översittande Queen ~

Fuck this..
Helgen är här..
haré bra alla..

~Vad är hiphop~


Vad är hiphop??
Berätta för mig tjejen..!!
Ere snabb rap i takt eller texter som berör dig??


Är det flow du söker eller inspiration??
Kanske är jag inte rätt person??


Jag kanske irriterar dig??
Min röst kanske stör dig??
Jag kanske inte har den där förmågan att beröra dig??


Du kanske tycker att jag är misslyckad!!
Att scenen inte är till för mina låtar!!


Du verkar störa dig på mitt yttre!!
Men varför bli personlig, jag tror snart jag spricker!!


En översittare som spelar miss queen!!
En liten liten diva med en stroppig attityd!!


18 år!!
Redan vet hon allt om livet!!
Verkar ha en bok där våra tankar står skrivet!!


Tror hon vet precis hur hip hop defineras!!
Förklara snälla du så ska jag lova leverera!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En liten tjej!!
Som verkar veta allt om mig!!
"Allt om mig o mina fans"


En liten tjej!!
Som verkar veta vad hiphop är!!
"Vad hip hop är"
Berätta det för mig!?



Kan du berätta för mig "vad är"
Hiphop i ditt face "jag lär"
Om du ger mig lite vikt "jag bär"
Om du visar mig vad hiphop är


Kan du berätta för mig "vad är"
Hiphop i ditt face "jag lär"
Om du lovar att lära mig
Om du tar dig tid o visar mig


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vad är hiphop??
Säg mig vad är hiphop??
Lite bling bling eller texter med ett budskap??
Poesi eller ord utan mening??
Fantasi eller verkligheten??


Ere bra musik som kräver dålig karaktär??
Eller är det ren street med ett skrivande begär??


Samma fråga pumpar runt i mitt inre??
För tjejen du har fått mig att fundera över meningen??


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En liten tjej!!
Som verkar veta allt om mig!!
"Allt om mig o mina fans"


En liten tjej!!
Som verkar veta vad hiphop är!!
"Vad hip hop är"
Berätta det för mig!?



Kan du berätta för mig "vad är"
Hiphop i ditt face "jag lär"
Om du ger mig lite vikt "jag bär"
Om du visar mig vad hiphop är


Kan du berätta för mig "vad är"
Hiphop i ditt face "jag lär"
Om du lovar att lära mig
Om du tar dig tid o visar mig


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Du kan dissa mig det är helt okej japp!!
Men va försiktig när du dissar mina fans!!
Jag blev förbannad se det händer inte ofta!!
Men denna gången slog du rätt på mitt hjärta!!


Att kalla hiphop för gemensamt självmord!!
Iriitera både mig o min publik "ha"
Finns inga ord jag låter frida berätta!!
Nästa stora stjärna gör det fett du ba backar!!


Frida:


Vem är hon??
Vem är du som leker allternativ!!
Hon tror hon korsar strömmen när hon trampar ner på våra liv!!


Men det vi vet, är det hon blundar för, det hon inte ser!!
Är att folk kan tycka olika, inte alls som henne!!


Lilla gumman!!
Andas in andas ut!!
Va inte rädd!!
Det värsta jag kan göra med dig är att spotta i ditt face!!


Du som vet borde veta!!
Hiphop är så mycket mer än någons taste!!


Det här är hiphop i ditt face!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kan du berätta för mig "vad är"
Hiphop i ditt face "jag lär"
Om du ger mig lite vikt "jag bär"
Om du visar mig vad hiphop är


Kan du berätta för mig "vad är"
Hiphop i ditt face "jag lär"
Om du lovar att lära mig
Om du tar dig tid o visar mig

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0