~ Live Your Dreams ~

Ännu en dag i livet råder..
Denna dag är då en onsdag..

Vaknade av att hela kåken skakade..
Trodde fan i mig att det var jordbävning..
Hoppa upp ur sängen helt förvirrad och chockad och funderar:
"Vad ska jag ta med mig att rädda??"
Inte att ta på mig kläderna..Nej nej..måste rädda nånting först..
Lugnade ner mig och funderade vart ljudet kommer ifrån..
Går in i köket och tittar ut genom fönstret..
Då står dom på nerfarten och asfalterar som värsta pygmeråttor..
Snabbt och högljutt som fean..
Då vart man lite förbannad men också lite lugn för då var det ju ingen jordbävning..

Fram med fikat och fixade iordning mig..
Tar på mig ytterkläderna och ska börja knata ner till stan..
Tittar på mobilen och ser.. "Mötet är inställt"..
Jahaja..Hade man ju kunnat lagt sig igen och myst under täcket ett tag till..
Men man har väl sig själv att skylla för det..

Tog ett promenad ner till studion istället då och nu sitter jag här..
Har enbart suttit och läst tidningar..Har ingen fantasi lr inspiration alls..

Neeh jag ska nog ta o ringa mike och klaga lite..för då klagar bara han mer och då inser man att man inte ska klaga..
Eller kanske ringa Anders och fråga hur fan han lyckas få med ett par xtra byxor med sig hem från krogen i söndags som.. hahahahaha..
Det kommer han få höra ett bra jävla tag nu alltså..

Neeh detta går inte..
Haré bra alla..

*Ciao*

P.s. Musik behöver inte bara vara den lyssnares bestämmelse..Musik kan också vara ens själs begåvning att försvinna ut i den eviga drömvärlden.. D:s.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0