~ A Light On For Me ~

Vad ska man skriva denna gång då..

Har väl hänt både roliga saker och desvärre tråkiga saker ihelgen..

Vi kan väl börja med dom roliga sakerna..
Åkte då hem ihelgen för att hjälpa mor och far igen med golv och tapetsering..
Morsan skulle ändå ner i fredags och köpa lite saker så tänkte "jag åker med då"..

Ja när morsan kommer så vad ser man..
Då har dom gått o köpt en ny bil..
En 2006 års modell av Kia Rio..
VÄldigt fin men själv tyckte jag dom kunde valt en Golf Tdi lr en R32 istället..
Fast dt är väl mest för jag älskar Golfarna..Speciellt Vr6 & R32:orna..
Men den var fin..chromeblue lack och riktigt skön att åka i faktiskt..
Ska då ta o installera lite bättre sound i den..
Inte bara för att jag är ljudfantast för morsan gillar att spela högt hon också så..

Ja sen så satt vi hemma på kvällskvisten och småpratade lite och fick då veta..
En som står familjen rätt nära har inte så länge kvar att leva..
Om inte han får en tid för operation och den lyckas så har han inte länge kvar..
Att drabbas av cancer och samtidigt reumatism måste vara ett helvete rent ut sagt..
Jag hoppas verkligen han klarar detta för orkar inte med en begravning till snart..
Har varit för många vänner som gått bort senaste 5 åren nu..

Man blir bara påmind om Monika (REST IN PEACE) där också sjukdomen tog överhand och slet iväg en människa allt förtidigt..

Jobbigt detta..Så låter bli att skriva mer om det..

Har man fått jävla ögoninflammation också igen..
men det går ju över som vanligt..

Ajja..nu tänker inte jag skriva mer denna dag..

*Ciao all*

P.s. Lev livet idag så som det vore den sista..Imorgon kan vara försent. D.s.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0