~Något nytt, Något gammalt~

Ja då var dt söndag..Några dagar sen man uppdaterade som vanligt..
Vad har man då gjort!?!?
Nyss duschat och sitter nu & tittar runt på Internet efter lite färger..
För nu ska hela lägenheten göras om.. Minsta lilla pillsak ska fixas..
Även trapphuset ska fixas då den ser lite halvförjävligt också..

Vad har man då hittat..Jadu.. Färgen ute i hallen vet jag redan vad jag ska ha..
Det är en färg som jag verkligen älskar och hade tidigare i den förra lägenheten jag bodde i..
Sam en tapet som ska sättas upp ute i trapphuset där det blir som en fondvägg..
Kommer bli kanonbra.. =)

Sen så knoppar och handtag till alla skåp vet jag också..

Men frågan är vad man ska ta för färg i vardagsrummet/sovrummet..
Samt i köket och på köksluckorna..
Har sett en cool färg på luckorna men det svåra med den är att hitta någon färg man kan ha på väggarna då..
Hmm.. Svårt det dära..
Ajja.. Vet iallafall om att det blir en fondvägg inne vid sängen också..
Listerna blir också målad i någon cool färg..

Det kommer ta ett tag men det är ju roligt och kommer bli bra när det är klart..

Sen ska balkongen fixas nu när det börjar bli lite varmare också.. Känns skönt att få en riktigt fin balkong också..

Ajja..Nu ska jag ta och börja spackla lite sprickor om jag bara hittar spacklet..

*Ciao*

~ Tell Me Why I'm Crying Out ~

You can apologize
I can't let this dream pass by
And I can't be so wrong
I can't take your lies no more

No, it's not enough
You always make me feel
Afraid and alone here
My crying tonight

Tell me why I'm crying out
You're not there when I need you
Tell me why I'm crying out
You're not there when I need you
Tell me why I'm crying out
You're not there when I need you
Tell me why I'm crying out
You're not there anymore, tell me why

And you can't get into
Now I'll never let you see
But I need to hold on
Just to be here in your arms

And now, it's up to you
Oh, how can we work this through
You need to show me
Your feelings are true

Tell me why I'm crying out
You're not there when I need you
Tell me why I'm crying out
You're not there when I need you
Tell me why I'm crying out
You're not there when I need you
Tell me why I'm crying out
You're not there anymore, tell me why

Tell me why
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


c

inget om mig som du sa:s

»»»»»»»» 2008-03-10 | 11:12:03

»
»
»

RSS 2.0