~ Kärlek ~

Sitter och funderar lite här.. På kärlek, Livet och dess meningar..

Har du någon gång varit sådär kär att världen har stannat??
har du någongång känt att ditt liv blommar och lyser starkare än solen??
Ja någongång har vi nog alla känt dt..
Även jag..

Sitter och tänker tillbaka på det gamla även fast man ska se framåt..
Men det är svårt att inte göra det när man mådde så jävla bra under den tiden..
Man vågade chansa, Man vågade skita i allt och bara vara sig själv..

Hon fick mig verkligen att se världen med andra ögon..
Hon fick mig verkligen att le på ett sätt som inte går att förklara..
Hon fick mig att känna en sorg som aldrig funnits inom mig någongång..

Att hon sen tycker jag är en Idiot eller dum i huvudet eller vad hon nu tycker..
Det är upp till henne..Jag älskade henne mer än allt annat på denna värld..
Och hon var någon som var den enda för mig då..
Jag sa alltid som det var och behövde aldrig undanhålla någonting..
För som jag sa, fanns det ingen annan för mig..
Att sedan hon uttalar sig till sina vänner m.m. om mig som inte stämmer är ju upp till henne också..
Jag är inte sur eller arg över det.. Väldigt ledsen att det skulle bli som det vart..
Det är snart 1 år sedan det tog slut..
Har varken haft lust eller längtan att få träffa någon ny under detta året..
För hon tog verkligen mitt hjärta ifrån mig om jag ska vara helt ärlig..
Men måste faktiskt erkänna också att känslorna för henne finns kvar även om det snart är 1 år sedan allt tog slut..

Har iallafall en sak att säga..
Jag hade mina drömmars mål och dom är jag på god väg att följa..
Dock inom det jag har drömt om ända sen jag var liten..
Med skivkotrakt och delägare så har jag nått toppen till en viss del..
Synd du inte trodde på mig eller trodde jag skulle fixa det..

Ajja.. Man kan alltid drömma om saker och ting.. eller hur??

har gjort en låt på mina känslor för det förflutna..Den handlar om, ja, gammal kärlek..Även en låt som kan spelas för den man älskar..För mig, ja det är med ett hopp att du en dag ska förstå hur jag mådde och kände med dig..

Här kan ni ladda ner låten:
http://www.kramnetkund.se/jannicke.theorin/Dj ClubbManiac - Your love is never Enough.mp3

*ciao*

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


sanna

Länken funkar inte så du vet

»»»»»»»» 2008-03-12 | 10:02:48 | http://SannaSv.bloggagratis.se

»
»
»

RSS 2.0