~Suck~

Har inget att skriva och tänker inte skriva nått..
Känns som det är mycket i ens tankar nu ändå..
Känner mig vilsen.. Vet ingenting just nu..
Vill jag lr vill jag inte..
Kan jag lr kan jag inte..
Kommer dt ske lr kommer dt inte att ske..

Ja dt är mycket som snurrar just nu..

T.o.m. man funderar på om det kommer bli bättre med tankarna..

Ja det är jobbigt nu..Men som alltid så klarar man väl sig..

Ajja..

*Ciao ciao*

P.s. Denna text är skriven av Tankar och samtal med vissa personer..Inte bara mina ord även om dom kommit från mina tankar..Tror några av er kommer känna igen er..Kommentera gärna den.. D.s.

~Tack För Tiden~

Direkt från hjärtat..


Du, Du gör mig glad när du ler..
Så kan du le lite mer..
Ey, jag tänkte nu förklara lite saker om mig själv..
Mina brister som jag har..
Varför lackar jag på dig när du är helt underbar..
Jag är en svår person..
Mina tankar i min skalle bara misshandlar mig..
Jag måste döda mitt förflutna för att lära känna dig..


Jag är fast och förlamad..
Vill vara mig själv..
Men jag jagas av gamar..
Men jag tänker inte glömma våra fina stunder..
Ja du kom som ett under..
Men min värld rasar sönder..
Jag har vart en idiot..
Men jag hoppas att vi glömmer..
För allt som jag har gjort..
Det besöker mig i sömnen..


 

Ååhh..
Ey, jag hoppas att du ser mig nu..
Ey, Jag ville bara väl och det vet väl du..
Jag är fast i mig själv och jag förklarar nu..


Ååhh..
Ey, jag hoppas att du ser mig nu..
Ey, Jag ville bara väl och det vet väl du..
Jag är fast i mig själv och jag förklarar nu..


 

Allting är mitt fel, Ey, jag ångrar mig..
Ångesten tar mig men jag skriker nej..
Men jag är fast i skiten som en missbrukare..
Kan inte lita på nån, jag är helt förstörd..
Jag måste lita på mig själv för att få min röst hörd..
"Jag skriker" Jag är en bra person..
Men jag tvivlar ibland men jag vet att jag kan..
Jag ska kriga mig fram, jag ska ta mig till land..


Så, det är inte någon annans fel men jag slåss mot mig själv..
Du är det bästa som hänt mig men nu är det slut..
Så jag tackar för tiden och jag går sakta ut..


 

Ååhh..
Ey, jag hoppas att du ser mig nu..
Ey, Jag ville bara väl och det vet väl du..
Jag är fast i mig själv och jag förklarar nu..


Ååhh..
Ey, jag hoppas att du ser mig nu..
Ey, Jag ville bara väl och det vet väl du..
Jag är fast i mig själv och jag förklarar nu..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0