~It's Over now~

Länge sen man skrev känns det som..
Men för den delen så har man ju inget speciellt att skriva ändå så..

Helgen har gått och måndagen dessutom..
Helgen vart dt bara lugnt..Satt i studion hela helgen ungefär och dryga mig..
Tror Gabbe, Rickard & Gänget vart lite sur på mig..huhu..Men så kan dt gå ibland..

Måndagen har man då jobbat och gått i regnet..Älskar regn..Ja inte jämt då men dt är skönt ibland lr för dt mesta..
Älskar att vara ute o gå i regnet..Eller att bara sitta vid balkongdörren och titta när regnet sipprar ner på tak och så..
Ni får väl tycka jag är konstig men så är jag..

Vad har mer hänt då..
Blivit leader Dj på Pure Dj igen..Roligt roligt..Mer tid för en att spela i etern då.. =)
Även moderator på sveriges största Musikdelningssida..För er är dt nog inget speciellt men roligt för mig..

Har även fått några fler spelningar inbokade nu också och dt är ju najjs..

Ajja..Tänkte skriva nått tråkigt för mig men kanske roligt för någon annan..

Finns det någon där ute som läser denna blogg som vill ta hand om 2 katter??
Då jag får mindre och mindre tid för dom även fast jag försöker ge dom så mycket som möjligt så känns det som att dom får det bättre hos någon som verkligen kan ta hand om dom..
Så känner du någon eller om du själv vill ta hand om dom så kontakta mig..
Behöver ej köpa några saker till dom då allt finns redan från Halsband till splitterny kattlåda..

Ajja..haré bra alla..

*Ciao*

P.s. ~ Det finns få uppriktiga vänner - men så är heller inte efterfrågan så stor. ~ D.s.


Här kommer 2 låtar ifrån Basshunter's nyaste album..

Basshunter - Angel In The Night




Basshunter - In Her Eyes.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0