~ Infinity ~

Onsdag lr rättare sagt lil lördag..
Ännu en dag med jobb..
Sen så har man tvättat också idag då..
Eller håller på än.. Är väl en maskin kvar..

Måste säga att jag har flytet inne i spel nu..
Har spelat på oddset 4 dagar i rad nu och fått in varje match jag har lirat på..
Ja förutom en då fast där var en liten miss bara då jag ändrade mig i sista sekund..
Annars hade jag fått in den också.. =) Sånt som händer..
Bara och vara positiv i livet så löser sig alltid allting..

Har även fått in en till låt på Tyska charten.. 8:e plats som bubblare.. Känns riktigt najjs.. =)
Det är låten Next To You där jag går under namnet Sunbase Inc..
Ni kan höra låten längre ner här på bloggen då jag lagt ut den tidigare..

Vad har mer hänt då..
Absolut ingenting..Men jag klagar inte..

Ajja..haré bra alla..

*Ciao bitches*

Dagens Ordspråk:

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.. (Ordspråk från Nalle Puh)

Dagens video:

Denna låt är så jävla grym..Kan inte sluta lyssna på den..Gör en så glad och på ett partyhumör utan dess like..Jag lovar..Lyssna på den så kommer ni förstå..

Låten är: Guru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas Remix) [OFFICIAL VIDEO]

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Carro

Kanske du har ludd i örat :P

»»»»»»»» 2008-08-21 | 22:29:42 | http://rockit.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0