~ I Got it inside of me ~

Länge sen man skrev nu..
Har väl inte haft så stor lust heller..
Mycket skit den senaste veckan..
Men efter det så känns dt som att jag sköter mig själv nu & låter andra sköta sitt..
Läs detta så kanske någon förstår hur det ligger till för dig/er..
Hur allt har kunnat skett och hur allt har kunnat gått till som..
För just nu vet jag ej, Är det förlorat lr inte..Vem vet..
Håller mig på min kant iallafall..

~Allt som jag känner~

Allt de du söker kan någon ge dig ett svar,
allt de du önskar finns här om du stannar kvar.

Jag vill att du ska känna varje del av mig,
jag ger allt jag har.
Jag känner än hur rädslan att förlora dig,
men om du stannar kvar...

Allt som jag känner, och allt jag förstår,
vindarna vänder, drömmen består.
Vi håller varandra när stormarna yr,
finns här intill dej när morgonen gryr.

Jag tar dina händer,
önskar att du ska förstå allt som jag känner,
det finns en tid för oss två.

Jag vill att du ska känna varje del av mig,
jag ger allt jag har.
Och jag känner ännu rädslan att förlora dig,
men om du stannar kvar...

Allt som jag känner och allt jag förstår
Vindarna vänder, drömmen består.
Vi håller varandra när stormarna yr,
finns här intill dej när morgonen gryr.

där drömmar blir till verklighet,
där väntar jag på dig.

Allt som jag känner och allt jag förstår
Vindarna vänder, drömmen består.
Vi håller varandra när stormarna yr,
finns här intill dej när morgonen gryr.

Allt som jag känner och allt jag förstår
Vindarna vänder, drömmen består.
Vi håller varandra när stormarna yr,
finns här intill dej när morgonen gryr


Ajja..Nog om det..
Var på Dop i lördags i kramfors..
Brorsans andra unge döpte sig..
Minns då inte vad hela hennes namn vart..Kan bara johanna..
Har träffat släktingarna från skåne också..Skojj skojj även om man bara träffade dom i några timmar..

Ja vad har mer hänt..
Kommer inte på något och det jag kommer på behåller jag för mig själv..
Är ävl så man ska göra nu förtiden var jag har förstått..

Ajja..

*Ciao*

En Liten Dikt

Han ligger på knä för madonnan,
och jag förstår honom väl:
Det finns ingen väg mellan människor,
ingen väg som för till en annan människas själ.

Jag sitter ensam i världens natt
och är väl till döden trött.
Det finns ingen enda att gå till,
ingen enda bland alla de många,
de många tusen jag mött.

Som sammet och silver är himlens valv.
Jag ser mot en stjärnas ljus,
mot en ensam stjärna som brinner
högt över gatornas myller
och människors hus.

Min stjärna flammar hög och sträng
till människor för ingen bro.
Det finns ingen väg för min längtan.
Det finns bara lysande stjärnor
och hög, klar tro.


Ny låt.. Den heter: Next To You


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0