~ I don't like mondays ~

Måndag igen och ännu en helg förbi..
Har då hänt denna helg..
Igentligen ingenting..
Mor kom ner på fredag med lite saker och fikade lite..
Så åkte med hon hem te Kramfors..
När vi kom hem te mor så ringde jag syrran o hörde om dom skulle med o fiska..
Åkte iväg syrran, jag och dennis till gissjö..
Men inte ett enda jävla hugg fick man..Inte någon av oss..

Ja sen på lördan så åkte jag runt med junkan lite..
Gick på dollar o va hemma hos junkan o fixa lite saker..
Linus var hos marcus denna helg också..
Så vart familjemiddag hos mor då och efter dt så gick jag och barnen ner te bryggan o fiskade lite där också..
Men inte ett enda hugg där heller..
Vettefan vad som har hänt i våra svenska sjöar..Så dåligt med fisk..
Mange kom med båten också och dom hade varit ute sen 13..
Träffade han runt 17, 17:30 och dom hade bara fått 3 abborrar..
Sjukt måste jag erkänna..

Ajja..sen när vi kom hem så gick vi iväg o lirade lite fotboll också jag och barnen..
Tror nog dom hade lika roligt som mig även fast jag hade tagit mig några öl..
Ja sen vart dt lite party hemma innan vi gick till bror..
Ja sen gick man hem då..
Söndagmorgon så åkte jag och linus hem hit till Sundsvall då..
Ja sen har dt väl inte hänt så mycket mer..

Ha dt bra alla..

*Ciao Ciao*

Dagens Ordspråk:

Medelåldern är den tid då man är tillräckligt gammal för att veta vad man inte bör göra, men tillräckligt ung för att göra det ändå.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0