~ Heaven ~

Har inget vettigt att skriva..
har ej sovit något inatt heller så är rätt så slutkörd nu..

Annars så har dt väl inte hänt så mycket..
Fått ny singel släppt för Sunbase Inc. också..
Heaven heter den..
Gillade ni Next To You så kommer ni älska Heaven..
Nytt sound som slår multum.. ;) Det e GANSKA SÅ NAJJS.. =P

Lägger väl upp låten sen så ni får höra den..

--[EDIT]-- ni kan gå in på denna länk och lyssna på låten: --[EDIT]--
http://www.imeem.com/people/yiOnpFR/music/aS8LcmtY/sunbase_inc_heaven/

Och ja..Nu har äntligen mitt album släppts för ClubbManiac..Lite över 2 månader försenad..
Men det var det värd då dt vart jävligt bra..
Mer vocal i detta album än förra..

Ajja..

Har fortfarande kvar mina katter så är dt någon som vill ta hand om dom så kontakta mig för jag kan ej längre ta hand om dom.. Massa saker följer med också.. Koppel, halsband, leksaker, kattskålar, kattlåda, etc, etc..

Har dt bra alla..

*Ciao*

Dagens Ordspråk

Sex i ett förhållande av längre varaktighet är konsten att hela tiden få repriser att likna premiärer.

Omgjord bild

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Marie

Ja det är väl klart att du är min favorit, trodde du nått annat eller? ;)

Puss på lilltrollet ;)

»»»»»»»» 2008-09-04 | 15:15:39 | http://marreandersson.bloggagratis.se/

»
»
»

RSS 2.0