~Att det ska vara så svårt~

Ja jag vet inte vad jag ska säga..
Trodde att ärlighet var något som man alltid håller sig till..
Men jag verkar ha haft väldigt fel på det..
Det gör mig besviken & ledsen som fean..
Men är dt så dt ska vara så är det väl inget man kan göra något åt..
Det är ju synd för man kan verkligen förlora en vän på det viset..
Trodde faktiskt du kunde vara ärlig när vi har pratat om det många ggr..
Men men.. Ditt liv..Synd bara att det förstör ännu mer mellan oss..
Våran vänskap verkar ju inte vara något du bryr dig speciellt om heller då..

Neeh säger bara: Ärlighet varar längst.. ÄVEN om det sårar någon..
Kanske är något att tänka på!?!?

Du kommer alltid finnas i hjärtat men utan ärlighet så kommer det garanterat att försvinna också..
Det är ditt beslut hur du vill att det ska vara.. Inte mitt..

Ajja..

*Ciao*

Björn Afzelius - Allting Kan gå itu.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0